Защо Инлайн?
Мисия
Екип
Технология
CRM
По-успешните компании
Основни дейности
Аутсорсинг
Интегрирани решения
IVR - Гласов портал
За компаниятаКонтактен центърУслугиКлиентиНовиниЗапитванеКонтакти
За компанията
Защо Инлайн?
Мисия
Екип
Технология
Контактен център
Услуги
Клиенти
Новини
Запитване
Контакти
Работа








„Инлайн” ООД

        „Инлайн” ООД е контактен център, започнал дейността си през 2002 г. и осъществил успешно над 60 проекта, включващи поддръжка на информационни и рекламни кампании, провеждане на телемаркетингови проекти и консултантски услуги. Центърът е специализиран в управлението на контакти с клиенти, директни продажби и интегриране на телефонни центрове. Компанията е основана от Мидас Холдингс енд Ентърпрайзес като вътрешен център за поддържане дейността на групата, целяща да достави висококачествени и иновационни телекомуникационни услуги в България и Източна Европа. Разпознавайки възможностите на българския пазар, инвеститорите събират екип от професионалисти за изграждане на ефективни телекомуникационни мрежи, развиване на програми за лоялни клиенти и доставяне на съвременни информационни и маркетингови услуги.

        През 2003 г. Инлайн започва да обслужва външни компании и се превръща в аутсорсинг телефонен център. Оттогава компанията предлага широка гама телемаркетингови услуги на български и международни компании, гъвкави решения за изграждане на вътрешни телефонни центрове, консултация и поддръжка на отдели за връзка с клиенти.